U bent hier

Onze aanpak

Elk project is voor ons even belangrijk: aan elke site wordt evenveel zorg besteed. Zowel de kleinste als de grootste site is voor ons belangrijk. Daarom werken wij steeds op dezelfde manier: met een no-nonsense aanpak maken wij ook van úw project een succesverhaal.

1. Intakegesprek en analyse

Alvorens we een communicatie- en/of webtraject starten, wordt in een uitgebreid intakegesprek besproken wat uw noden en doelstellingen zijn. De analyse omvat o.m. het bepalen van uw huidige klanten, het verwachte doelpubliek en het opstellen van meetbare doelstellingen.

Indien nodig wordt een SWOT-analyse uitgevoerd van uw huidige website en/of communicatie: wat is goed en wat kan beter of moet anders.

 

2. Uitwerking van het traject

Na het intakegesprek wordt een traject met mijlpalen uitgewerkt: het opmaken van een huisstijl, het ontwerpen en programmeren van een website en visitekaartjes, flyer, folders, … behoren tot de mogelijkheden.

Hoe groot of hoe klein het traject is, hangt van uw budget af. Onze prijzen zijn steeds duidelijk en transparant. Voor website-ontwikkeling voorzien wij een aantal tussenstappen die parallel naast elkaar lopen.

2a. Ontwikkelen van een layout

Zowel voor uw website als voor drukwerk wordt een layout ontwikkeld op maat van uw bedrijf. Hierbij vertrekken we vanaf een wit blad of houden we rekening met de aanwezige huisstijl (logo, briefpapier, ...).

U krijgt telkens de mogelijkheid om de aangeboden layouts te reviseren. Bij elk ontwerp zijn 1 of 2 correctierondes inbegrepen.

2b. Programmatie: de technische uitwerking van uw website

Zodra duidelijk is welke functionaliteiten uw website nodig heeft, gaat de programmeur aan de slag. Hij of zij vertaalt de technische analyse naar een werkbare website. Tijdens de tussentijdse vergaderingen wordt de voortgang besproken en worden de functionaliteiten getoond. Hierdoor kunnen nodige aanpassingen snel doorgevoerd worden.

2c. Redactiewerk: schrijven van teksten en vertaling

Een goede communicatie kan niet zonder duidelijke teksten. Trivali kan instaan voor het schrijven van de teksten die uw product of dienst op de meest positieve manier in de kijker stelt.

Schrijft u liever zelf uw teksten? Geen probleem! Wij geven u enkele tips mee waardoor u uw teksten kan optimaliseren voor vindbaarheid op Google.

2d. Opleiding: beheren van uw website kan u (indien gewenst) zelf

Indien gewenst kan u de aanpassingen van uw site aan ons overlaten (zie Webcopy en Redactie), maar evengoed zetten we u zelf achter het stuur van de website. Met een opleiding en bijhorende handleiding op maat kan u zonder problemen de inhoud wijzigen. Hebt u toch nog een vraag, dan kan u ons altijd contacteren voor technische bijstand.

 

3. Regelmatige projectmeetings

Door regelmatige samenkomsten waarbij we de voortgang van uw project bespreken, komt u niet voor verrassingen te staan. Met strakke deadlines en één aanspreekpunt wordt uw project gegarandeerd een succes!

 

4. Opvolging

Voor ons is een project geen eindig verhaal! Vele bedrijven leveren u een product af en dan mag u meestal zelf op zoek naar iemand voor onderhoud en updates. Daar doen wij niet aan mee!

Wij zijn zeker van het geleverde werk waardoor wij ook in de toekomst uw website en communicatie willen blijven verzorgen.