De campagnesite voor Bouwforum/Forum Construction werd gemaakt in opdracht van Confederatie Bouw, een grote organisatie met 15.387 leden, opgericht in 1946 en actief over volledig België. Deze organisatie verenigt en vertegenwoordigt de volledige Belgische bouwsector. Ze organiseren diverse beurzen, waaronder het Bouwforum.
Inspirerende site in twee talen
Deze inspirerende en aantrekkelijke website werd opgebouwd rond sprekersprofielen, fotogalerijen, nieuwsberichten en een ruim archief om bezoekers te overtuigen om hun toegangsticket te kopen voor het forum. Aangezien Confederatie Bouw aan beide taalgebieden in België actief is, diende de site tweetalig Nederlands/Frans te zijn.
Klaar voor de toekomst met op maat geschreven plugins
Voor elke editie van het BouwForum wordt een nieuwe visual ontwikkeld om de sfeer van het event weer te geven. Om niet elk jaar een nieuwe website te moeten ontwikkelen, werd door onze programmeurs een custom WordPress-plugin ontwikkeld waarmee Confederatie Bouw zelf de kleuren van hun website met enkele klikken kan wijzigen in functie van de nieuwe visual.


Nieuwe aanpak die naar meer smaakt
De Confederatie Bouw had ervaring met grotere bureaus maar toch koos ze voor Trivali voor dit project. Door onze kleinere schaal en omdat we communicatie in het team zo dynamisch mogelijk houden, werken we prijsbewuster maar kunnen we toch steeds hoge kwaliteit garanderen.
Door de strakke deadline stond snelheid van bouwen en oplevering centraal in dit project. Door onze jarenlange ervaring en vakkennis in het ontwikkelen van websites in WordPress kon Trivali een prachtig resultaat leveren. De klant vond dit ook en een samenwerking werd opgezet voor verdere projecten.
